Service Service Service Service

KLACHTEN :
 

Klachtenprocedure

Bij Super Shop draait alles om tevreden klanten. Mocht u toch een slechte ervaring hebben met onze producten of service, stuur dan een bericht naar onze afdeling Klantenservice: info@supershop.nl.nl

U krijgt altijd binnen 14 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kunt u uw klacht richten aan de Manager Klantenservice.
Dit kan uitsluitend schriftelijk:

SUPER SHOP
T.a.v. Manager Klantenservice
Boterhoeksestraat 12 B
6666 GA   Heteren
Nederland

 

Ook dan krijgt u binnen 14 werkdagen uitsluitsel over uw klacht.

Mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform

 

Omdat wij onze klanten een optimale service willen verlenen vinden wij het belangrijk van u te horen als u klachten heeft over onze dienstverlening. Doe dit – mede om eventuele schade te beperken – zo snel mogelijk. Volgens de wet is een klacht op tijd kenbaar gemaakt als dit binnen twee maanden na ontdekking gebeurt. Dit geldt ook in het geval dat het gekochte product niet de eigenschappen heeft die u op grond van de koopovereenkomst mocht verwachten.
Het is in uw belang om uw klachten schriftelijk kenbaar te maken.

Als u een klacht bij ons indient zal die uiterlijk binnen 14 werkdagen worden beantwoord. Hebben wij daarvoor meer tijd nodig,
dan laten wij u binnen 14 werkdagen weten wanneer u antwoord kunt verwachten.

Wordt een klacht niet naar tevredenheid van de consument opgelost, dan kan deze gebruik maken van de bemiddelingsregeling van ICTWaarborg door het bemiddelingsformulier op www.ictwaarborg.nl in te vullen.

 

© Super Shop 2016
    Last updated : 2016-06

error: Content is protected !!